Alla inlägg under februari 2011

Av Helen - 27 februari 2011 10:55

Jaha, då var snart februari slut. Hur gick det till? Januari & Februari har gått ovanligt fort detta år av någon anledning. Har väl varit för att både jag & maken jobbat 6-7 dagar i veckan, har inte hunnit sitta ner & känt efter.


Dogsen mår bra, Cazper blir snart 3 år (känns som om det var igår vi hämtade honom). Mezzi blev 1 år för en månad sen idag. Valpen är borta!! Om knappt en månad är det dags för röntgen *håller tummar & tår*, men jag är inte så orolig eg. Det löser sig till det bästa iaf.


Om 2 veckor sparkar vi igång årets ringspringande med Sennenspecial, om alla håller sig friska & krya. *peppar, peppar* Ska bli spännande att se hur det går då. Mezzi lyckades ju knipa ett CK i november på sin första officiella utställning.   


Idag har jag rivit ur hela vår garderob, snart ska jag slå ur baksidorna på den oxå. För nu &¤#¤%# ska det bli isolerat bakom den, är sååå trött på detta eviga drag som kommer från den. Så bara karln kommer hem från jobbet han har idag, ska vi iväg & göra ett litet jobb, sen bär det av till Bauhaus för köp av lite skivmaterial & isolering. Ska passa på att köpa tätlist oxå på en gång så jag kan täta fönstret på kontoret som läcker lite.


Vi ska även passa på att förbereda ifall vi behöver dra mer elkabel, så det redan ligger rör i väggen bakom garderoben för det. Förenkla för framtiden helt enkelt.   


Idag kommer brorsan hem oxå så det lär väl bli en sväng för att hämta upp honom oxå. Annars så händer inte så mycket här.    jobb, jobb, jobb & åter jobb. Om inte hemma så ute på olika ställen, det tar aldrig slut!


/Helen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards